5 Temmuz 2012 Perşembe

Yastıklı Şarkı

Ezginin Günlüğü'nün hep ayrı bir yeri olmuştur kulağımda.

Bu şarkı da bana hep manidar, hep akıcı, hep dinlenesi.. Ama Ezgi'den sonra aposturof olması gerektiğini düşünmüşümdür hep, niye böyle işlerle uğraşıyorsam onu da bilmiyorum. Şarkıya geçelim, sonra da sözleri gelsin:


Gün döküldü yastığa
Gölge bitti
Viran oldu düşler yine
Bir kapı bir pencere bir gökyüzü
Damdan düşmüş evin içine

Vay vay sevdin onu
Vay vay sevdin onu
Sevmesen ölürdün sevdin onu öldün
Sevmesen ölürdüN ama sevdin gene öldün

Ayışığı gel dedi
Gel peşimden
İnat olsun ele güne
Düştüm onun peşine rüzgâr oldum
Sürdüm düşlerimi göğe

Vay vay sevdin onu
Vay vay sevdin onu
Sevmesen ölürdün sevdin onu öldün
Sevmesen ölürdüN ama sevdin gene öldün

1 yorum:

  1. Blog siteleri bir adreste topluyoruz. Blogcular olarak birbirimize destek oluyoruz. Sizde sitenizi Blog-adrese ekleyin blog adreste yerinizi alın ücretsiz sitienizin tanıtımını yapalım http://blog-adres.blogspot.com/p/siteni-ekle.html

    YanıtlaSil