3 Mayıs 2012 Perşembe

24'den Filimler (İzlemelik)

yirmidört tv eskiden beri "tematik film kuşağı" diye bir kuşak sunar bizlere. Ben de her defasında o filmleri izlemez, kenara ayırırdım. Derdim ki, bir gün birlikte izleriz, kiminle olursa, yalnızlıktan korkmasa da hazzetmeyen birisi olarak. Hâlâ diyorum, umud ediyorum, ve buraya not alıyorum:



* The Dust of Time
* Stalingrad
Korkoro
* Boy
* Darbareye Elly
* Armadillo
* Cum mi-am petrecut sfarsitul lumii
* Goodbye Bafana
* To Azadi
* De tweeling
* the Whale Rider
* Dear Lemon Lima
* Bab'Aziz
* Mia Aioniotita Kai Mia Mera
* Le Temps Du Loup
* Capitaes De Abril
* Lista de Espara
* Mamma Gógó
* Yeo-haeng-ja
* Riso Amaro
* Treeless Mountain
* Ladri Di Biciclette
* Sud Express
* Amreeka
* Heaven On Earth
* Wszystko, Co Kocham
* Medalia De Onoare
* Huacho
* La Pivellina
* Indigènes
* La terra degli uomini rossi
* Mascarades
* Johnny Mad Dog
* Ultima Parada 174
* Cándida
* Luo ye gui gen
* Firaaq
* Vitus
* Rang-e khoda
* Ha-Kala Ha Surit
* Wit licht
* Carancho
* Le Havre

Devamı gelecek...

1 yorum: