2 Temmuz 2012 Pazartesi

Dağlarda Kar Sesi Var

   Kâzım Koyuncu'yu ben hiçbi yerde anlatamadım zaten, öyle bir derdim de yok, denemeyeceğim de.
   Ben onu hep dinledim sadece, kendimi bildiğimden beri.  Biz müslümanlar cennetde herkesin otuzüç yaşında olacağına inanırız. Kâzımımız da tam otuzüçünde aldı da başını gitti bu ellerden, Yüce Yaratıcı'ya. Herâlde diyorum; o zaman mefhumundan azâde alemlere hemen kaldığı yerden başlamak için gitti. Bir de diyorum: Bazı insanlar bu eksiltili dünyaya hakkaten fazla geliyorlar. Kâzımımız'ın da kalbi o kadar büyüktü ki; o kocaman yüreğiyle, doyamadan bizler o eşsiz yanık Karadenizli sesine, sığamadığı bu diyarları terk etti. Allah rıza ve rahmet eylesin, Amin.

Türkünün Sözleri ve Youtube'u:

Dağlarda kar sesi var
Tavlada zar sesi var
Kurban olam Şavşat'a da
İçinde yar sesi var

Haydi hanım haydi canım

Şinanay şirin yarim

Zeytin yaprağı yeşil lo

Dibinde gayfe pişir
Benden sana yar olmaz lo
Aklını başa devşir


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder